THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالسلام عليكم Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

السلام عليكم

كاتب الموضوعرسالة
رغده
غير فعال
غير فعال

كلية ايه يا باشا : طب الجزيره
الفرقة : الاولى

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالجمعة 03 مايو 2013, 5:07 pm

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad انا حبيت واحد عن طريق النت كنا في البدايه منتكلم عاادي وبفولي انا مثل اخويك لو احتيجتي لشئ انا معاك اونا وثقت فيه هو وبحكيله اي شي لانه انسان محترم معي وشخص ناضج عمره 28 سنه بستفيد في نصائح البقدمها لي دايما وهو كمان حباني وقالي الحقيقه وانا كنت في البدايه خائفه في العلاقه دي واناوالله العيظيم مش بكلم اولاد غيره واتقفنا لو ان علاقتنا لو استمرت بجي بخطبني من اهلي وبقولي والله انا بدعي ربي يجمعنا في الحلال وهو خبرني صورته وقالي بدي اشوف صورتك وانا رفضت هو اصر يشوفني وانا هذا اليوم صليت واستخرت ربي واعطيته صوره وجهي فقط محجبه وشافها ومن اليوم هذا هو تعلق بي وانا كمان ومنكلم في حدود والله بس المشكله انه يعمل في السعوديه وهو من مصر وانا من دوله اخره وهناك صفات متشابه فينا كتيره وهو اقتنع يجي يخطبني من اهلي بس حصلت له ظروف ماليه مايقدر يجي وقالي انا مااقدر اوعدك علي علاقتنا وانا قولت ليه بصبر معك لما ظروفك تتحسن وقالي مابعرف انا ظروفي صعبه وامكن ارجع مصر مابعرف لمتي ترجع مالي بس انا وعدك مااترك حتي لو ربنا ماجمعنا مع بعض اكون ليك اخو وصديق مايترك هو الان قالي فكري نكون اخوان لان الظروف صعبه بينا وانا بحبه مابعرف اعمل ايه وكل مااستخر ربي اشعر براحه وربي بطمني ولان بنكلم عادي وانا قولت اتركه لان امكن بكذب علي بس ماقدرت ابعد والله وهو كمان وبقولي عادنتا وتقاليدنا واشياء اخره صعب تجمعنا وهو بخاف علي بسئلني عن حالي وعن دراستي ولما نتكلم مش منفتح كلامنا الزمان ارجو المساعده وشكرا

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

السلام عليكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-